MinunEnergian avulla vaivatonta asiointia

Sähköisen asioinnin avulla hoidat asioita silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.
Lappeenrannan Energia
|
Lappeenrannan Energian Minunenergia-palvelun avulla sähköinen asiointi on vaivatonta
MinunEnergia-palvelu on Lappeenrannan Energian asiakkailleen tarjoama sähköinen asiointipalvelu, joka on käytettävissä 24/7. Maksuttoman palvelun avulla onnistuu niin vesilukemien syöttäminen kuin uusien liittymien tilaaminen.

MinunEnergia-palvelun käyttäminen on vaivatonta, sillä voit käyttää sitä juuri silloin kun sinulle sopii. Palvelun avulla voit päivittää yhteystietosi, antaa käyttöoikeuden MinunEnergia-palveluun toiselle henkilölle ja tarkastella sopimuksiasi. Yhteydenotto asiakaspalveluun onnistuu sähköisen asiointipalvelun kautta kätevästi ja voit vastaanottaa vastaukset samaan paikkaan.

– MinunEnergia-palvelun avulla vastaamme nykyaikaisen sähköisen asioinnin vaatimuksiin ja helpotamme sitä kautta asiakkaiden asiointia, Lappeenrannan Energian asiakaspalvelun tiimipäällikkö Sampo Suhonen kertoo.

Näppärää kulutuksen seurantaa

Sähkön, kaukolämmön ja veden kulutustietojen seuraaminen on helppoa palvelun avulla. Taulukoiden ja kuvaajien avulla voit tarkastella esimerkiksi sähkönkulutustasi pidemmällä aikavälillä tai jopa tunneittain. MinunEnergian kautta voit myös syöttää vesilukemasi ja tilata häiriötiedotteita vaikka kotisohvalta käsin. Palvelun kautta tilaat myös automaattisesti lähtevät viikko- ja kuukausikulutusraportit  suoraan sähköpostiin.

Laskut-osioon tallentuvat aikaisemmat laskusi, joita voit tarkastella sinulle sopivana ajankohtana. Kiinteistön myynnin yhteydessä tehtävä omistajavaihdos on kätevää hoitaa suoraan MinunEnergian kautta. Tarjouspyynnön tekeminen ja uuden liittymän tilaaminen onnistuvat myös ajasta riippumatta. Palvelusta näet, missä vaiheessa asiasi käsittely on menossa.

Lähtökohtana asiakkaiden tyytyväisyys

Asiakaslähtöisyys on ollut MinunEnergia-palvelun kehittämisen lähtökohtana jo sen perustamisesta alkaen. Asiakkaiden ajatuksia on haluttu kuunnella tarkasti, sillä niiden avulla käyttökokemusta on pystytty kehittämään entistä paremmaksi.

Isoimpia muutoksia palvelussa ovat olleet käytön raportoinnin uudet ominaisuudet sekä veden lisääminen palveluun. Asiakkaiden toivotaan edelleen antavan palautetta ja kehitysideoita MinunEnergian käytettävyyteen liittyen.

– MinunEnergia on monipuolinen ja tärkeä palvelukanava niin meille kuin asiakkaillemme. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelua, jotta se palvelisi asiakkaita entistä paremmin, Suhonen tiivistää.

Loistava asiakaskokemus

Yksi MinunEnergian tyytyväisistä asiakkaista on Leena Huttunen-Huovilainen, joka on käyttänyt palvelua viime vuodesta lähtien. Huttunen-Huovilainen käyttää palvelua lähinnä vesilukemien syöttämiseen, laskujen seurantaan ja kirjanpitoon.

– Tulostan sähkö,- vesi- ja kaukolämpölaskuja MinunEnergiasta kirjanpidon vuoksi. Meillä on kolme vuokralaista, joten sen vuoksi joudutaan tekemään kirjanpitoa kiinteistössä. Luen myös välillä sieltä tiedotteita, Huttunen-Huovilainen kertoo.

Erityisesti laskujen seurantaominaisuus on miellyttänyt asiakasta. Palvelussa saa eroteltua sähkö-, vesi- ja kaukolämpölaskut omiin kategorioihin tai niitä voi katsoa yhtä aikaa.

– Olen tämän laskuosion puolestapuhuja, koska se on helppo ja selkeä käyttää. Havaitsin viime vuoden laskuja tulostaessani, että laskujen valikko toimii todella hyvin. Siitä näkee suoraan laskun tyypin, osoitteen, eräpäivän ja summan. Ja erityisesti hakutoiminto toimii hyvin, Huttunen-Huovilainen tarkentaa.

Huttunen-Huovilainen suosittelee palvelua kaikille oman käyttökokemuksensa perusteella:

– Olen käyttänyt paljon erilaisia palveluita jo työni puolesta. MinunEnergia on ollut todella loistava ja erottunut joukosta. Täytyy antaa tekijöille hyvää palautetta. Näkee, että palvelua on mietitty asiakkaan näkökulmasta, Huttunen-Huovilainen kehuu.

Tilaa Elämää & Energiaa suoraan sähköpostiisi

Tilaa asiakaskirjeemme ja saat kuukausittain ajankohtaiset uutiset ensimmäisenä sähköpostiisi.