Energian asiakaspalvelu otti käyttöön palautekyselyn

Energian asiakaspalvelun kanssa asioinnin jälkeen saatat saada tekstiviestin meiltä.
Lappeenrannan Energia
|
Asiakaspalveluun soitetun puhelun jälkeen saatat saada palautetta kysyvän tekstiviestin.
Olemme ottaneet käyttöön asioinnin jälkeisen palautekyselyn. Lähetämme osalle palvelunumeroomme soittaneista asiakkaista tekstiviestin, jonka ohjeita seuraamalla pääsee vastaamaan palveluamme koskevaan palautekyselyyn.

Lappeenrannan Energian asiakaspalvelun tiimipäällikkö Sampo Suhonen kertoo, että palautekyselyn käyttöönoton tavoitteena on selvittää millä tavalla asiakkaat kokevat saamansa palvelun:

- Pystymme näin kehittämään palvelumme laatua. Kyselyssä pyydetään vastaamaan kolmeen kysymykseen arvioimalla palvelun onnistumista eri näkökulmista sekä annetaan mahdollisuus avoimeen palautteeseen. Suosittelemme lämpimästi vastaamaan kyselyymme, jos tekstiviesti kilahtaa puhelimeen meillä asioinnin jatkoksi!

Tilaa Elämää & Energiaa suoraan sähköpostiisi

Tilaa asiakaskirjeemme ja saat kuukausittain ajankohtaiset uutiset ensimmäisenä sähköpostiisi.