Yhteiskunnallisesti elintärkeiden toimintojen tuottajana Lappeenrannan Energia varautuu koronavirukseen erityisen huolella yhteistyössä kumppaneidensa kanssa pyrkien ehkäisemään viruksen leviämistä. Seuraamme tilannetta jatkuvasti ja päivitämme toimintaamme varautumisen edellyttämällä tavalla.
Asiakaspalvelumme palvelee tiistaista 17.3.2020 alkaen vain puhelimitse, sähköpostitse ja sähköisten palvelukanaviemme kautta. Simolantien asiakaspalvelu suljetaan toistaiseksi. Palvelemme kotitalouksia ja yrityksiä asiakaspalvelunumerossa 020 690 505 arkisin kello 8-16. Puhelut ovat normaalin paikallisverkkomaksun tai matkapuhelinmaksun hintaisia. Energian asiakaspalvelun tavoittaa sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu [at] lreoy.fitarget="_blank" title="mailto:asiakaspalvelu [at] lreoy.fi". Asiakkaita muistutetaan, että sähköiset palvelukanavamme minunenergia.fi ja minunliittymä.fi ovat käytössä 24/7.
Henkilöstömme työskentelee tarvittaessa mahdollisuuksien mukaan etänä, vältämme matkustamista ja fyysisiä kokoontumisia sekä minimoimme kontaktit kriittisiä toimintoja ylläpitävän henkilöstön kanssa.
Oikeaa ja luotettavaa tietoa Lappeenrannan Energian tuotteista ja palveluista saa Energian omista kanavista ja tarvittaessa voi kysymyksen laittaa sähköpostitse tai esittää puhelimitse.