Sopeutamme perintätoimia asiakkaillemme

Tavoitteena on tukea erityisesti pk-yritysten toimintaedellytyksiä sekä ennaltaehkäistä asiakkaiden maksuvaikeuksia.
Sopeutamme perintätoimia asiakkaillemme.
Sopeutamme perintätoimiamme poikkeusoloihin laskemalla yritysperinnän kulutasoa merkittävästi. Lisäksi hidastamme yritysperinnän etenemistä pidemmillä maksuehdoilla ja toleranssipäivillä.

Lisäys 6.4.2020: Olemme myös sopineet joustoista maksuneuvontakumppanimme kanssa ja pyydämme asiakkaitamme tarvittaessa olemaan yhteyksissä Ropo Capitaliin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.

Otathan yhteyttä ajoissa

Kannustamme aina ennakointiin maksujärjestelyiden tekemisessä – asiat järjestyvät usein helpommin, mitä nopeammin maksajan tilanteeseen löydetään parhaiten sopiva ratkaisu.

Maksuneuvontamme Ropo Capitalilla palvelee kaikissa maksamiseen liittyvissä asioissa puhelimitse ja sähköpostitse. Maksuneuvontamme palvelee maanantaista perjantaihin kello 8-20 ja lauantaisin kello 10-15 puhelinnumerossa 020 690 505 (mpm/pvm) valinta 2 tai 09 2315 0433 ja sähköpostiosoitteessa lreoy [at] ropocapital.fi (lreoy[at]ropocapital[dot]fi).

Chat palvelee Ropo Onlinessa, jonne kirjaudutaan pankkitunnisteella osoitteessa: www.ropo-online.fi.

Ropo Online -verkkopalvelussa kuluttaja-asiakkaat voivat myös itse siirtää perinnässä olevan laskun eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman kätevästi verkossa 24/7. Ottamalla yhteyttä maksuneuvontaamme Ropo Capitaliin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, voi laskujemme eräpäivien siirroista ja tarvittaessa maksusuunnitelmista sopia ilman lisäkuluja.