Sopeutamme perintätoimia yritysasiakkaillemme

Tavoitteena on tukea erityisesti pk-yritysten toimintaedellytyksiä ja näin ylläpitää Suomen taloutta.
Sopeutamme perintätoimia yritysasiakkaillemme.
Sopeutamme perintätoimiamme poikkeustilanteeseen laskemalla yritysperinnän kulutasoa merkittävästi. Lisäksi hidastamme yritysperinnän etenemistä pidemmillä maksuehdoilla ja toleranssipäivillä.

Kannustamme aina ennakointiin maksujärjestelyiden tekemisessä – asiat järjestyvät usein helpommin, mitä nopeammin maksajan tilanteeseen löydetään parhaiten sopiva ratkaisu.

Maksuneuvontamme Ropo Capitalilla palvelee kaikissa maksamiseen liittyvissä asioissa puhelimitse ja sähköpostitse. Maksuneuvontamme palvelee maanantaista perjantaihin kello 8-20 ja lauantaisin kello 10-15 puhelinnumerossa 020 690 505 (mpm/pvm) valinta 2 tai 09 2315 0435 ja sähköpostiosoitteessa lreoy [at] ropocapital.fi.

Chat palvelee Ropo Onlinessa, jonne kirjaudutaan pankkitunnisteella osoitteessa: www.ropo-online.fi.

Ropo Online -verkkopalvelussa kuluttaja-asiakkaat voivat myös itse siirtää perinnässä olevan laskun eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman kätevästi verkossa 24/7.