Puhelinpalvelussamme oli häiriö 14.-15.1.

Asiakaspalvelunumeromme häiriö on saatu korjattua.
Lappeenrannan Energian asiakaspalvelunumerossa on häiriötilanne 14.1.2019.
Palvelunumeromme oli teknisen häiriön vuoksi vikatilassa 14.-15.1. Vika saatiin korjattua tiistaina 15.1. puolen päivän aikaan ja asiakaspalvelunumeromme toimii taas normaalisti. Olemme tänään 15.1. poikkeuksellisesti avoinna kello 14.30 saakka henkilöstön koulutustilaisuuden vuoksi.

Tiedote päivitetty 15.1. kello  12.15.

Asiakaspalvelumme numerossa 020 690 505 (mpm/pvm) otetaan vastaan puheluita taas normaalisti. Olemme tänään poikkeuksellisesti avoinna kello 14.30 saakka henkilöstön koulutustilaisuuden vuoksi. Onlinepalvelumme MinunEnergia toimii normaalisti.

Soittopyynnön Energian asiakaspalveluun voi välittää myös verkkopalvelumme reunan mustasta Voimmeko auttaa-linkistä.

Tiedote päivitetty 15.1. kello 9:23.

Kiireellisissä asioissa pyydämme olemaan yhteydessä meihin sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu [at] lreoy.fi (asiakaspalvelu[at]lreoy[dot]fi). Asiakaspalvelumme Simolantiellä on myös suljettu tiistaina 15.1. kello 14.30-16 henkilöstön koulutustilaisuuden vuoksi. Normaalisti olemme avoinna arkisin kello 8-16. Myös onlinepalvelumme MinunEnergia toimii normaalisti.

Pahoittelemme vikatilannetta.

Asiakaspalvelu
Lappeenrannan Energia Oy

Tiedote on julkaistu 14.1. kello 9:36 ja päivitetty 15.1. kello 9:23 ja 12.15.