MinunEnergiassa ja MinunLiittymässä käyttökatko ohi

Päivitimme asiakastietojärjestelmäämme ja online-kanavissamme oli huoltokatko.
MinunEnergiassa käyttökatko 10.-13.1.
Tiedotepäivitys 13.1. kello 15.00:
Lappeenrannan Energialla päivitettiin asiakastietojärjestelmää viikonvaihteessa 10.-13.1. Palvelukanavat avattiin asiakkaiden käyttöön päivityksen jälkeen maanantaina 13. tammikuuta kello 14 jälkeen. MinunEnergiassa asiakkaan laskujen saldo- ja tilatiedot ovat toistaiseksi pois käytöstä taustajärjestelmissä tapahtuneiden muutosten vuoksi. Pyrimme palauttamaan kyseiset tiedot takaisin palveluun mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilannetta.

Tiedote julkaistu 10.1. kello 8.00:
Asiakastietojärjestelmän päivityksen ajan MinunEnergia.fi ja MinunLiittymä.fi -palvelut ilmoittavat huoltokatkosta ja tiedotamme palvelujen uudelleen avautumisesta ensi viikolla verkkopalvelussamme ja somekanavissamme.
- Tarvittaessa asiakas voi laittaa MinunEnergian ja MinunLiittymän käyttökatkon aikana viestiä sähköpostitse asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu [at] lreoy.fi (asiakaspalvelu[at]lreoy[dot]fi) tai soittaa tai jättää soittopyynnön 020 690 505 (mpm/pvm).

Asiakaspalvelu Simolantiellä ja palvelunumeromme 020 690 505 ovat perjantaina 10.1. suljettu henkilöstön koulutustilaisuuden vuoksi.