Kiitämme asiakkaitamme palautteesta kyselyssämme

Teetimme asiakastyytyväisyyskyselyn viime vuoden lopulla.
Kiitos, jos osallistuit Energian asiakastyytyväisyyskyselyyn!
Lappeenrannan Energian kaukolämmön ja Lappeenrannan Energiaverkkojen sähkönsiirron asiakastyytyväisyyttä mitattiin marraskuussa 2018 Energiateollisuuden järjestämällä asiakastyytyväisyystutkimuksella. Kyselyssä haastateltiin puhelimitse yhteensä 300 asiakastamme ja arvosanaksi saimme hyvä +.

Teidän asiakkaiden mielestä hyvä asiakassuhde kanssamme muodostuu häiriöttömästä sähkön- ja lämmönjakelusta, kilpailukykyisestä hinnasta, laskutuksen selkeydestä ja palveluhaluisesta henkilöstöstä. Selkeästi tärkeimmäksi asiaksi koettiin häiriötön sähkön- ja lämmönjakelu. Kuluvan vuoden aikana jatkamme edelleen toimitusvarmuuden kehittämistä ja investoimme lähes 20 miljoonaa euroa sähkönsiirron, kaukolämmön ja veden verkostoihin.

Energian asiakkuusjohtaja Jussi Selenius kertoo, että Energian kehittämiskohteiksi tälle vuodelle on valittu asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella palveluiden saatavuus ja palvelunopeus.

- Keskitymme seuraamaan entistä tarkemmin palvelunopeuttamme ja parantamaan online-kanaviemme palveluja. Selvitämme vuoden aikana myös, onko meillä mahdollisuus tarjota nykyistä laajempaa palveluvalikoimaa asiakkaillemme. MinunEnergia on tehokkaassa käytössä asiakkaillamme 24/7, joten on tärkeää, että sen palvelut ovat asiakkaalle mahdollisimman monipuoliset ja helposti hyödynnettävissä. Parannamme myös suoraa yhteydenpitoamme asiakkaillemme kuukausittaisella sähköisellä asiakaskirjeellämme – ne ovatkin saaneet hyvät lukijaluvut jo heti ensimmäisestä kirjeestä lähtien.

- Tulemme vuoden aikana selvittämään uuden palvelukanavan käyttöönottoa, ja keskitymme seuraamaan entistä tarkemmin nykyisten palvelukanaviemme palvelunopeutta.

Toimialan muihin yhtiöihin verrattuna olemme asiakkaidemme mielestä erityisesti onnistuneet tiedottamisessa häiriötilanteissa, online-palvelumme MinunEnergian tunnettuuden lisäämisessä sekä kaukolämmön ympäristövastuullisuudessa.

- Varsinkin kaukolämmön ympäristövastuullisuuden korostuminen on hieno juttu, koska alueemme kaukolämmöstä tuotetaan lähes 80% uusiutuvilla energialähteillä.

Kiitos vielä kerran kaikille kyselyyn vastanneille!

Tilaa asiakaskirjeemme