Hoida sähkön, lämmön ja veden asioitasi sähköisesti

Muistathan, että sähköiset palvelukanavamme ovat käytössäsi 24/7.
Lappeenrannan Energia
|
Hyödynnä etäpalveluitamme.
Voit hoitaa asioitasi kätevästi onlinepalveluissamme silloin, kun sinulle se parhaiten sopii. Palvelemme puhelimitse ja sähköpostitse arkisin kello 8-16. Maksuneuvontamme palvelee puhelimitse myös iltaisin ja lauantaisin.

MinunEnergia palvelee 24/7 sähkön ja lämmön sopimus-, lasku- ja kulutusasioissasi sekä veden sopimus- ja kulutustietoasioissasi. MinunLiittymä palvelee 24/7 sähkön, lämmön ja veden liittymätilauksissasi.

Tavoitat meidät arkisin maanantaista perjantaihin kello 8-16 puhelimitse ja sähköpostilla. Suljemme koronaepidemian varautumistilanteen vuoksi asiakaspalvelun tiistaista 17.3.2020 alkaen. Lue lisää tiedotteestamme.

HUOMIOITHAN poikkeukselliset palveluaikamme pääsiäisen tienoilla.

Puhelinnumeromme on 020 690 505 (mpm/pvm)
    Valinta 1: Asiakaspalvelu
    Valinta 2: Maksuneuvonta (palvelee myös arkisin klo 8-20, lauantaisin klo 10-15)
    Valinta 3: Liittymät, saneeraukset, kulutusneuvonta ja mittaus

Muistathan, että sähkönmyynti siirtyi vuoden 2019 alusta alkaen Väreelle:  sähkönmyynnin asioitasi voit hoitaa Väreen kanavissa - katso väre.fi tai soita 03 777 3131 .   

TIlaa e-lasku suoraan verkkopankkiisi

E-laskun tiedot ovat maksaessasi aina oikein ja osallistut vaivattomasti ympäristöstä huolehtimiseen. Huomioithan, että myös laskujen mahdolliset liitteet saat verkkopankkiisi laskujesi liitteenä.

Voit ottaa laskumme vastaan sähköisenä laskuna verkkopankkiisi tai OmaPosti -palveluun tai perinteisenä paperilaskuna kotiisi.  E-lasku tilataan aina suoraan omasta verkkopankista. Tutustu lisää e-laskun tietoihimme.

 

Tilaa Elämää & Energiaa suoraan sähköpostiisi

Tilaa asiakaskirjeemme ja saat kuukausittain ajankohtaiset uutiset ensimmäisenä sähköpostiisi.