MinunEnergia palvelee 24/7 sähkön ja lämmön sopimus-, lasku- ja kulutusasioissasi sekä veden sopimus- ja kulutustietoasioissasi. MinunLiittymä palvelee 24/7 sähkön, lämmön ja veden liittymätilauksissasi.
Tavoitat meidät arkisin maanantaista perjantaihin kello 8-16 puhelimitse ja sähköpostilla. Suljemme koronaepidemian varautumistilanteen vuoksi asiakaspalvelun tiistaista 17.3.2020 alkaen. Lue lisää tiedotteestamme.
HUOMIOITHAN poikkeukselliset palveluaikamme pääsiäisen tienoilla.
Puhelinnumeromme on 020 690 505 (mpm/pvm)
Valinta 1: Asiakaspalvelu
Valinta 2: Maksuneuvonta (palvelee myös arkisin klo 8-20, lauantaisin klo 10-15)
Valinta 3: Liittymät, saneeraukset, kulutusneuvonta ja mittaus
Muistathan, että sähkönmyynti siirtyi vuoden 2019 alusta alkaen Väreelle: sähkönmyynnin asioitasi voit hoitaa Väreen kanavissa - katso väre.fi tai soita 03 777 3131 .
TIlaa e-lasku suoraan verkkopankkiisi
E-laskun tiedot ovat maksaessasi aina oikein ja osallistut vaivattomasti ympäristöstä huolehtimiseen. Huomioithan, että myös laskujen mahdolliset liitteet saat verkkopankkiisi laskujesi liitteenä.
Voit ottaa laskumme vastaan sähköisenä laskuna verkkopankkiisi tai OmaPosti -palveluun tai perinteisenä paperilaskuna kotiisi. E-lasku tilataan aina suoraan omasta verkkopankista. Tutustu lisää e-laskun tietoihimme.