Häiriöviestipalvelu vaatii asiakkaalta tuotekohtaisen viestien vastaanoton aktivoinnin joko Energian nettisivuilla tai online-palvelu MinunEnergiassa. Verkkosivujen kautta tilattavia palveluita voivat tilata kaikki lämmön tai veden käyttäjät eli myös kerros- ja rivitaloissa asuvat sekä liikekiinteistöjen käyttäjät. Sähkön siirron asiakas voi puolestaan tilata häiriöviestit suoraan MinunEnergian kautta.
Mikäli et asiakkaanamme voi käyttää sähköisiä palveluitamme, voit tilata häiriöviestipalvelut myös ilmoittamalla yhteystietosi Energian asiakaspalveluun, p. 020 690 505.
Tilaa sähkön tai lämmön häiriötiedotteet MinunEnergiassa
Kirjautumalla MinunEnergiaan voit asiakkaanamme tilata sähkön tai lämmön häiriötiedotteet puhelimeesi tai sähköpostiisi. Huomaathan, että voit ilmoittaa useamman yhteystiedon, mutta ne tulee aktivoida käyttöön yksi kerrallaan. Kirjaudu MinunEnergiaan.
Tilaa lämmön ja veden häiriötiedotteet myös suoraan verkkosivuilta
Saat tiedon kiinteistösi lämmönkeskeytyksistä tekstiviestillä tai sähköpostilla. Häiriöviestit tilataan Energian verkkopalvelusta.
Veden osalta voit asiakkaanamme myös ilmoittaa tekstiviestitiedotteita varten puhelinnumerosi maksutta kirjautumalla MinunEnergia-palveluun tai suoraan Energian verkkopalvelusta. MinunEnergia-palvelua voivat käyttää veden liittymäsopimuksen hallitsijat ja verkkopalvelustamme voivat kaikki ko. osoitteen asukkaat ja toimijat tilata häiriöviestit suoraan itselleen.
Muistathan tallettaa myös sähkön, lämmön ja veden vikailmoitusnumerot itsellesi puhelimeen sille varalle, että joskus kuitenkin tulee eteen vikatilanne, jolloin on hyvä olla meihin yhteydessä?
Vikailmoitusnumeromme (24/7) ovat:
Sähkö 020 690 401 (mpm/pvm)
Vesi 020 690 467 (mpm/pvm)
Kaukolämpö ja maakaasu 020 690 468 (mpm/pvm)