Tekninen asiakaspalvelumme apunasi

Tarvitsetko sähkö-, lämpö- tai vesiliittymän? Tuliko muuttaessa tai remontoidessa eteen sopimusmuutos?
Lappeenrannan Energiaverkot
|
Lappeenrannan Energian tekninen asiakaspalvelu apunasi
Myitkö kiinteistösi tai muutatko - liittymäsopimuksesi tarvitsee päivittää. Suunnitteletko vapaa-ajan asuntosi sähköistämistä? Oletko remontoimassa tai hankkimassa lämpöpumppua? Kun rakennat tai remontoit, uusien liittymissopimusten tai sopimusmuutosten tekeminen tulee ajankohtaiseksi. Kysy parhaat vinkit ja neuvot suoraan meiltä!

Kun otat yhteyttä tekniseen asiakaspalveluumme hyvissä ajoin, varmistat tarvitsemiesi palveluiden sujumisen jouhevasti. Suosittelemme olemaan yhteyksissä ennen rakennus- tai remonttiprojektin aloitusta - mielellään jopa kuukausia aiemmin.

Palvelemme sinua henkilökohtaisesti osoitteessa Simolantie 18, sekä puhelimitse 020 690 505 (mpm/pvm) valinta 3. Asiakaspalvelumme on avoinna arkipäivisin kello 8.00–16.00. 

Lisäksi meidät tavoittaa sähköpostitse: tekninen.aspa [at] lreoy.fi

HUOM!  Asiakaspalvelumme Simolantiellä on toistaiseksi suljettu koronavirustilanteen johdosta.

MinunLiittymä-palvelu käytössäsi 24/7

Olemme ottaneet käyttöön yksityisille rakentajille sähkön, veden ja lämmön liittymien tilaukseen MinunLiittymä-nimisen online-palvelun. Samalla avasimme oman online-kanavan ja infosivun urakoitsijoille liittymien palveluihimme.

Voit tilata uudet liittymät ja liittymämuutokset sähköisesti. Tilauksen etenemistä voit seurata helposti MinunEnergian Tilauksen seuranta -osion kautta. Lue lisää sähkö-, vesi- tai lämpöliittymän tilaamisesta. Huomaathan, että liittymätilaus on hyvä tehdä jopa kuukausia etukäteen.

Tilaa liittymät MinunLiittymä-palvelussa

Tilaa Elämää & Energiaa suoraan sähköpostiisi

Tilaa asiakaskirjeemme ja saat kuukausittain ajankohtaiset uutiset ensimmäisenä sähköpostiisi.