Voit ottaa laskumme vastaan sähköisenä laskuna verkkopankkiisi tai OmaPosti -palveluun tai perinteisenä paperilaskuna kotiisi. E-lasku tilataan aina suoraan omasta verkkopankista.
Tiesithän myös nämä laskutuksestamme?
Laskujen maksuehdot
Sähkön ja kaukolämmön laskut perustuvat aina kulutukseen, mikäli asiakkaalla on etäluettava mittalaite ja laitteen etäluenta on onnistunut.
Laskun eräpäivä muodostuu maksuehdon mukaan. Maksuehto sähkö- ja kaukolämpösopimuksilla on 14 vuorokautta. Veden toimitussopimuksilla noudatamme kuluttaja-asiakkailla 21 vuorokauden ja yritysasiakkailla 14 vuorokauden maksuaikaa. Tutustu hintoihin ja sopimusehtoihimme.
MinunEnergia -palvelusta voit käydä helposti tarkastamassa laskutilanteesi sähkö- ja lämpölaskujesi osalta.
Voit itse valita montako sähkölaskua saat vuodessa
Sähkönkulutuksesi ollessa alle 2 000 kWh/vuosi suosittelemme laskutusjaksoksi kolmea kuukautta. Jos kulutuksesi on yli 2 000 kWh/vuosi, mutta alle 20 000 kWh/vuosi suosittelemme laskutusjaksoksi kahta kuukautta.
Kun kulutuksesi ylittää 20 000 kWh, suosittelemme kuukausittain tulevaa laskutusta. Voit muuttaa laskutusjaksosi MinunEnergia -palvelun kautta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Maksuneuvonnassa yhteistyökumppanimme on Ropo
Maksuneuvontamme palvelee laskuihin ja maksamiseen liittyvissä asioissa. 1.2.2017 alkaen maksuneuvontaa, -valvontaa ja perintäämme hoitaa yhteystyökumppanimme Ropo (ent. Trust Kapital Oy).
Maksuneuvontamme palvelee maanantaista perjantaihin kello 8-20 ja lauantaisin kello 10-15 puhelinnumerossa 020 690 505 (mpm/pvm) valinta 2 tai 09 2315 0433 ja sähköpostiosoitteessa lreoy [at] ropocapital.fi (lreoy[at]ropo[dot]fi).