Asiakaspalvelumme apunasi

Oletko muuttamassa, rakentamassa tai tekemässä sähkösopimusta? Onko sinulla jokin laskuusi liittyvä asia tai muuta kysyttävää sähkön, lämmön tai veden asioistasi? Asiakaspalvelumme ja sähköiset onlinepalvelumme ovat käytettävissäsi.

Lappeenrannan Energia - Asiakaspalvelu
Bottom curve

Asioi sähköisesti

Voit hoitaa asioitasi kätevästi onlinepalveluissamme silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. MinunEnergia-palvelumme palvelee 24/7 sähkön ja lämmön sopimus-, lasku- ja kulutusasioissasi sekä veden sopimus- ja kulutustietoasioissasi. MinunLiittymä-palvelumme palvelee 24/7 sähkön, lämmön ja veden liittymätilauksissasi.

Soita tai ota yhteyttä sähköisesti

HUOM!  Asiakaspalvelumme Simolantiellä on toistaiseksi suljettu koronavirustilanteen johdosta.

Tavoitat meidät puhelimitse ja sähköpostilla. Asiakaspalvelumme sijaitsee Lappeenrannassa osoitteessa Simolantie 18 ja on normaalisti avoinna arkisin kello 8.00–16.00.

Puhelinnumeromme on 020 690 505 (mpm/pvm)
    Valinta 1: Asiakaspalvelu
    Valinta 2: Maksuneuvonta (palvelee myös arkisin klo 8-20, lauantaisin klo 10-15)
    Valinta 3: Liittymät, saneeraukset, kulutusneuvonta ja mittaus

Huom! Sähkönmyynti siirtyi 2.1.2019 alkaen Väreelle:  katso väre.fi tai soita 03 777 3131   

Sähköpostimme ovat asiakaspalvelu [at] lreoy.fi
ja tekninen.aspa [at] lreoy.fi

Katso tuotteiden ja palveluiden hinnastot ja ehdot

Tilaa Elämää & Energiaa suoraan sähköpostiisi

Tilaa asiakaskirjeemme ja saat kuukausittain ajankohtaiset uutiset ensimmäisenä sähköpostiisi.