Simolantien käyntiasiakaspalvelu palvelee jälleen ajanvarauksella

Lappeenrannan Energia
|
Asiakaspalvelu tiimipäällikkö Sampo Suhonen
Viime vuoden toukokuun lopussa tiedotimme asiakkaillemme, että tilojen remontin vuoksi joudumme siirtymään väliaikaisesti Simolantien toimipisteeltämme satamaan. Toimitilojemme remontti on valmistunut aikataulussa ja olemme palanneet sataman väistötiloista uudistettuihin toimitiloihimme tammikuun aikana. Palvelemme asiakkaitamme jatkossakin ajanvarauksella.

Monipuoliset asiointikanavat asiakkaitamme varten

Ajanvarauksella toimiva käyntiasiakaspalvelumme on palannut tuttuun osoitteeseensa Simolantie 18. Asiointia varten voit varata palveluajan etukäteen helposti verkkopalvelustamme ajanvarauksella tai soittamalla asiakaspalveluumme. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme sujuvaa ja henkilökohtaista palvelua, ja ajanvarausjärjestelmä takaa, että saat palvelua juuri sinulle sopivana ajankohtana.

Voit hoitaa asioita myös puhelimitse, sähköisesti ja muiden digitaalisten kanavien kautta. "Pyrimme monipuolisten asiointikanaviemme myötä vastaamaan jokaisen asiakkaan tarpeeseen ja toki jatkuvasti myös kehittämään palveluitamme vastaamaan sen hetkisiä ja myös tulevaisuuden tarpeita." kertoo asiakaspalvelun tiimipäällikkö Sampo Suhonen.

Lisätietoja eri asiointivaihtoehdoista ja niistä saatavilla olevista palveluista löydät täältä: Joustavaa asiakaspalvelua sinulle sopivalla tavalla.

Tilaa Elämää & Energiaa suoraan sähköpostiisi

Tilaa asiakaskirjeemme ja saat kuukausittain ajankohtaiset uutiset ensimmäisenä sähköpostiisi.