Näin varaat soittoajan asiakaspalveluumme
Sähköinen ajanvarauspalvelu mahdollistaa soittoajan varaamisen ja myös soittopyynnön jättämisen asiakaspalveluumme ja tekniseen asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelujemme tiimipäällikkö Sampo Suhonen kertoo, että aikoja voi kohta varata tuttujen asiakaspalvelumme aukioloaikojen puitteissa eli arkisin maanantaista perjantaihin kello 8-16:
- Varattavissa olevat vapaat palveluajat näet suoraan ajanvarauskalenterista. Aika kannattaa varata erityisesti silloin, kun haluat, että otamme sinuun yhteyttä puhelimitse tiettynä ajankohtana. Lähtökohtaisesti kaikki asiasi voit hoitaa kanssamme jo sähköisesti ja puhelimella.
Ajanvarauksen voit tehdä jatkossa verkkopalvelumme jokaisen sivun Voimmeko auttaa -painikkeesta tai
Varaa aika -sivultamme.
Vaihda sähköiseen laskuun
Syksyn aikana Energian asiakaspalvelu on ottanut asiakkaiden käyttöön myös uuden digipostipalvelun laskuille. Kivralla vastaanotat laskumme kätevästi digipostina. Saat aina tiedon uusista laskuista, joten laskusi eivät koskaan joudu hukkaan tai eräpäivät pääse unohtumaan.
- Kivra on digiposti- ja asiointipalvelu, jonka käyttöönoton myötä meillä on jälleen yksi sähköinen palvelukanava lisää tarjolla asiakkaillemme. Laskut maksat Kivran kautta suoraan omalta pankkitililtäsi.
Kivran voit ottaa kätevästi käyttöösi rekisteröitymällä verkkopankkitunnusten avulla. Kivralla voit hoitaa laskuasioita ja muuta arjen asiointia yhdessä läheisesi kanssa tai kokonaan hänen puolestaan: auttaa vaikkapa iäkkäitä vanhempia tai jakaa perheen yhteisiä kuluja. Kivran jakaminen vie vain hetken ja onnistuu suoraan älypuhelimelta että tietokoneelta.
Tutustu Kivraan
Muistathan, että näet Energian kaikki laskusi myös onlinepalvelussamme MinunEnergia.fi:ssä ja voit myös tilata halutessasi myös e-laskun suoraan verkkopankkiisi.
Tutustuthan myös muihinkin sähköisiin palvelukanaviimme Asiakaspalvelujemme sivulla. Sähköinen verkkoasiakaspalvelijamme Leo vastaa pikaisiin kysymyksiisi verkkopalvelumme chatissa väsymättömästi 24/7.