Asiakkailta pyydetään malttia yhteydenotoissa sähkökatkojen alkuvaiheessa. Vikapalvelunumeroon 020 690 401 (pmp/pvm) kannattaa soittaa vain, jos tietää vian aiheuttajan, kuten sähkölinjaan nojaavan puun tai katkenneen sähköjohdon. Sähköjen palautumisen kannalta on ensisijaisen tärkeää, että vikapäivystys saa kirjattua ja välitettyä maastoon tiedon vian aiheuttajista ja sijainnista mahdollisimman nopeasti.
Tilaa sähkön häiriöviesti jo hyvän sään aikana
Energiaverkkojen sähköverkon tilaa voi seurata Energian nettisivujen häiriökartalta osoitteesta katkokartta.lreoy.fi. Asiakas voi myös tilata vikakeskeytyksistä tekstiviestitiedotteen online-palvelusta osoitteessa minunenergia.fi.
Tiedotamme tilanteesta verkkosivustoillamme ja somessa
Energia viestii tarvittaessa sähkökatkotilanteesta ja korjaustoimista verkkosivuillaan ja somekanaviensa Facebookin (facebook.com/lappeenrannanenergiaoy/) ja Twitterin (twitter.com/LREnergia) välityksellä.
Testaamme samalla tänään torstaina 28.6.2018 julkaistua uutta verkkopalveluamme osoitteessa www.lappeenrannanenergia.fi. Tiedotteet julkaistaan myös sen häiriöiden tilannesivustolla www.lappeenrannanenergia.fi/hairiotilanteet. Uusi verkkopalvelu toimii myös mobiilissa.
Ilmatieteenlaitos päivittää voimassa olevaa säävaroitusta ilmatieteenlaitoksen verkkosivulla.