9.10.2017

​Lokakuussa paperilaskuja tuplana osalle asiakkaista – pahoittelemme virhettä

Laskutuksen palvelutuottajallamme on tapahtunut lokakuussa tekninen virhe kaukolämmön paperilaskujen lähettämisessä. Laskuja on lähetetty kahteen kertaan paperisen laskun saaville kaukolämpöasiakkaalle. Kyseiset kaukolämmön laskut ovat päivätty 6.10.2017. Lisäksi muutaman muun tuotteen yksittäisiä paperilaskuja on saattanut lähteä tuplana lokakuun alussa.
 
Mikäli asiakkaamme on saanut lokakuulle päivätyn ja saman sisältöisen paperilaskun kahtena kappaleena, toisen niistä voi hävittää aiheettomana. Lämmön ja sähkön laskujen oikeellisuuden voi myös tarkistaa online-palvelustamme osoitteesta minunenergia.fi.

Pahoittelemme virheestä aiheutunutta haittaa.

Lisätietoja asiasta saa Lappeenrannan Energian asiakaspalvelusta puhelinnumerosta 020 690 505 (mpm/pvm), valinta 2 (maksuneuvonta).
 
Ystävällisin terveisin
Asiakaspalvelu
Lappeenrannan Energia Oy