Laskutus 

Lasku- ja puhelinpalvelumme uudistuvat viikolla 6/2017

Lappeenrannan Energian laskut saavat uuden värikkään ja pirteän ulkoasun helmikuun alussa 2017. Laskun ulkoasun uudistuminen koskee kaukolämpö-, maakaasu-, sähkö- ja vesilaskujamme. Tutustu uuteen laskuohjeeseemme.

Pankkitili- ja viitenumeromme muuttuvat myös helmikuun 2017 alussa.

Lue lasku- ja puhelinpalveluiden uudistamisesta lisää 3.2.2017 julkaistusta tiedotteesta.


Helpota elämääsi E-laskulla 

Voit ottaa laskun vastaan sähköisenä laskuna verkkopankkiisi tai Netposti -palveluun tai perinteisenä paperilaskuna kotiisi. Tee E-lasku sopimus omassa verkkopankissasi ja nauti sen tuomista hyödyistä arjessasi. E-laskun tiedot ovat maksaessasi aina oikein ja osallistut vaivattomasti ympäristöstä huolehtimiseen. Huomioithan, että myös laskujen mahdolliset liitteet saat verkkopankkiisi laskujesi liitteenä. 
 

Laskujen maksuehdot

Sähkön, kaukolämmön ja maakaasun laskut perustuvat aina kulutukseen, mikäli asiakkaalla on etäluettava mittalaite ja laitteen etäluenta on onnistunut.

Laskun eräpäivä muodostuu maksuehdon mukaan. Maksuehto sähkösopimuksilla on 14 vuorokautta. Veden, kaukolämmön ja maakaasun toimitussopimuksilla noudatamme kuluttaja-asiakkailla 21 vuorokauden ja yritysasiakkailla 14 vuorokauden maksuaikaa. Tutustu hintoihin ja sopimusehtoihimme.

MinunEnergia -palvelusta voit käydä helposti tarkastamassa laskutilanteesi sähkö- ja lämpölaskujesi osalta.

 

Voit itse valita montako sähkölaskua saat vuodessa

Sähkönkulutuksesi ollessa alle 2 000 kWh/vuosi suosittelemme laskutusjaksoksi kolmea kuukautta. Jos kulutuksesi on yli 2 000 kWh/vuosi, mutta alle 20 000 kWh/vuosi suosittelemme laskutusjaksoksi kahta kuukautta.
 
Kun kulutuksesi ylittää 20 000 kWh, suosittelemme kuukausittain tulevaa laskutusta. Voit muuttaa laskutusjaksosi MinunEnergia -palvelun kautta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.